Thursday, May 1, 2008

Allah kasihanilah diri ku


Allah kasihani lah diri ku..
Ya ALLAH, bawalah aku pulang..pulang mengingatiMu..waktu-waktu begini aku merindukan air mata yang berlinangan sayu tatkala sujud kepadaMu...aku ridukan hati yang gelisah tatkala mmbaca naskhahMu yang penuh makrifat ituaku terlalu mendambakan asmaMu di hatiku..aku kepincangan dalam langkah ku tanpa kasih kepadaMu...Tuhanku,Tunjukkanlah jalan yang lurus pada ahli-ahli keluargakuagar nanti kami bisa berkasih sayang di syurgaMuhadirkanlah teman-teman sejati yang mmbawaku mengingatiMutemukanlah aku dengan suami yang mampu membimbing ku ke jalanMu,berilah aku peluang walau sekelumit untuk berada di sisiMu kelak...Ya ALLAH...tak perlu aku khabarkan sejauh mana harapanku padaMukerana sesungguhnya engkaulah yang maha MengetahuiTuhanku...berkatilah...payungkanlah...perjalananku dengan kasihMuaku dambakan...dambakan rasa untuk mencintaiMulebih daripada seluruh isi alamMaha suci ALLAH....kembalikan aku pada diriku yang dulupada saat saat hati ini tidak senang bila ku jauh dariMU...kembalikan.....

No comments: